TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Autokary w sieci sprzedaży biletów lotniczych
InfoBus.pl - Opublikowano: 06.04.2017 16:47:53 1 komentarz
Autokary w sieci sprzedaży biletów lotniczych

Jak na razie dotyczy to tylko autokarowych połączeń między miastami i portami lotniczymi. Aktualnie jest to baza ponad 300 przewoźników na całym świecie. Obsługują oni m.in. sześć lotnisk w Polsce.

Dzięki rozwojowi sieci autostrad, liberalizacji przepisów oraz powstawaniu lotnisk w oddali od centrów europejskich metropolii, rynek regularnych przewozów autokarowych na Starym Kontynencie odżywa. I to widzą zarówno linie lotnicze, jak i dostawcy usług informatycznych. Firmy Amadeus i Distribusion łączy przekonanie o tym, że ułatwienie procesu rezerwacji biletów autokarowych sprawi, że autokary będą zyskiwać na popularności jeszcze szybciej.

Jak na razie "lotniskowa" oferta jest skierowana dla biur podróży offline / online i dotyczy tylko autokarowych połączeń między miastami i portami lotniczymi. Z grona bardziej znanych agencyjnych partnerów oprócz Amadeusa można wymienić m.in. firmy Rome2rio.com, Skyscanner czy Emirates. Na dziś baza liczy ponad 300 przewoźników działających na całym świecie. W Polsce obsługują oni m.in. sześć lotnisk: Modlin, Warszawa, Kraków, Katowice, Szczecin i Lublin. Grupę krajowych przewoźników w systemie tworzą m.in. Sindbad, ModlinBus, Eurolines Madeltrans, PKS Szczecin, Interglobus Follow Me, GDN Express, Pyrzowice Express, VIP Europa, Adamis Tours, Elabus i Retman.

Globalny zasięg

Dzięki współpracy z Distribusion sprzedawcy usług podróżniczych korzystający z rozwiązań Amadeusa, uzyskają dostęp do rezerwacji biletów ponad 300 przewoźników realizujących autokarowe połączenia między miastami i z portów lotniczych. Oferta obejmuje ponad 2500 destynacji w Europie i Azji. Integracja w Amadeusie umożliwia rozpoczęcie ich sprzedaży bez konieczności zawierania kontraktów z przewoźnikami. Przepływ środków pieniężnych, emisja biletu oraz rezerwacja są w pełni zautomatyzowane, a agent posiada możliwość wygodnego wyszukiwania trasy przy użyciu kodów IATA. W pierwszej kolejności dostęp do sprzedaży biletów autokarowych uzyskają agenci korzystający z Amadeusa w Centralnej, Wschodniej i Południowo-Wschodniej Europie. Stopniowo integracja będzie poszerzana o kolejne regiony świata.

-"Autobus jest bardzo atrakcyjną formą transportu dla wielu ludzi na świecie, jednakże segment ten posiada jeszcze spory potencjał rozwoju. Przewoźnicy autokarowi posiadają obecnie wszelkie możliwości ku temu, aby wyraźnie zaakcentować swoją obecność w globalnej branży turystycznej. W obliczu dynamicznych zmian na rynku przewozów autokarowych, nasza współpraca z Betterez i Distribusion nie mogła rozpocząć się w bardziej odpowiednim momencie", komentuje Antoine de Kerviler, dyrektor Rail & Ground Travel w Amadeusie. "Wyobraź sobie możliwość rezerwacji biletu na autobus z lotniska wraz z biletem lotniczym i kolejowym na weekendowy wypad. Jest to bez wątpienia podróż od drzwi do drzwi w najlepszym wydaniu"

Z kolei Julian Hauck, dyrektor zarządzający w Distribusion powiedział: "Sprzedawcy usług podróżniczych stale dążą do wzbogacania swojej oferty zgodnie z oczekiwaniami klientów. Integracja oferty regularnych przewozów autokarowych w sieci sprzedażowej Amadeusa ułatwi dostęp do tego segmentu pasażerom dotychczas z niego niekorzystającym".


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
bilet
Distribusion
Amadeus
  • BUSOMAT PL – 07.04.2017

    Bardzo dobre rozwiązanie dla autokarów.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.