TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Będzie więcej wiat przystankowych w Warszawie
- Opublikowano: 09.10.2019 09:30:48
Będzie więcej wiat przystankowych w Warszawie ; fot. UM Warszawa

ZTM szuka dostawców wiat. Zwycięska firma będzie miała czas do 15 grudnia na ich dostawę i montaż.

W Warszawie będzie więcej wiat na przystankach. Zarząd Transportu Miejskiego ogłosił przetarg, w którym szuka dostawców przedmiotowych wiat.

Zwycięska firma będzie miała czas do 15 grudnia na ich dostawę i montaż.

Dwie części zamówienia

ZTM podzielił zamówienie na dwie części:

- część A – dotyczy 2 wiat,

- część B – obejmuje 21 wiat – w tym przypadku ZTM przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, które nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego.

Dla części A przewidziano dostawę i montaż następującej liczby poszczególnych typów wiat:

− wiaty typu seryjnego, czteroprzęsłowe z pełną ścianą boczną, na prefabrykowanych fundamentach punktowych, z fotowoltaiczną instalacją oświetlenia – 1 sztuka,

− wiaty typu seryjnego, trzyprzęsłowe z wąską ścianą boczną, na prefabrykowanych fundamentach punktowych, półwspornikowe – 1 sztuka.

Z kolei w części B wykonawca będzie musiał dostarczyć i zamontować:

− wiaty typu seryjnego, czteroprzęsłowe z pełną ścianą boczną, na prefabrykowanych fundamentach punktowych, z fotowoltaiczną instalacją oświetlenia – 1 sztuka,

− wiaty typu seryjnego, czteroprzęsłowe z pełną ścianą boczną, na prefabrykowanych fundamentach punktowych – 11 sztuk,

− wiaty typu seryjnego, czteroprzęsłowe z wąską ścianą boczną, na prefabrykowanych fundamentach punktowych, półwspornikowe – 1 sztuka,

− wiaty typu seryjnego, czteroprzęsłowe z pełną ścianą boczną, na płycie fundamentowej, góra płyty w poziomie istniejącego zabruku – 1 sztuka,

− wiaty typu seryjnego, trzyprzęsłowe z pełną ścianą boczną, na prefabrykowanych fundamentach punktowych – 1 sztuka,

− wiaty typu seryjnego, trzyprzęsłowe z wąską ścianą boczną, na prefabrykowanych fundamentach punktowych, półwspornikowe – 5 sztuk,

− wiaty typu seryjnego, trzyprzęsłowe bez ścian bocznych, na płycie fundamentowej, góra płyty w poziomie istniejącego zabruku, wspornikowe – 1 sztuka.

Lokalizacja wiat

Wiaty zlokalizowane będą na 23 przystankach komunikacji miejskiej na terenie Warszawy. Wiaty z części A pojawią się na przystankach: Lebiodowa 01, Trakt Lubelski – Las 01. Z kolei wiaty z części B zostaną postawione na przystankach: Os. Lewandów Ii 01, Łukowska 01, Juranda Ze Spychowa – Szkoła 01, Rechniewskiego 01, Ostródzka – Szkoła 01, Krasnowola 51, PKP Ursus Niedźwiadek 04, Keniga 04, Rzeszotarskiej 01, Kosiarzy 02, Siedliskowa 02, Łukowska 04, Tułowicka 02, Samochodowa 06, Ćmielowska 02, Tułowicka 01, Os. Zielony Staw 01, Zerzeń 02, Małych Dębów 01, Stawy 01, Keniga 01.

Funkcjonalność wiat

Wiaty przystankowe stanowią element spójnej polityki komunikacyjnej i w związku z tym ich kolorystyka, kształt, podstawowe parametry oraz poziom wyposażenia nie mogą odbiegać od wyglądu zbliżonego lub równoważnego do wiat, które były posadowione w ostatnich latach na terenie Warszawy, sklasyfikowanych przez zamawiającego jako typ wiat seryjnych. Głównym celem realizacji przedsięwzięcia jest zapewnienie pasażerom komunikacji zbiorowej większego komfortu oczekiwania na przyjazd pojazdu komunikacji miejskiej.

Nowe wiaty przystankowe będą chronić pasażerów przed niekorzystnym wpływem zmiennych warunków atmosferycznych. Zaproponowany przez firmy typ wiaty przystankowej musi zapewniać bezpieczne przebywanie pasażerów w obrębie konstrukcji dachowej, dobrą widoczność nadjeżdżającego pojazdu komunikacji miejskiej, łatwość konserwacji i wymiany części składowych wiaty oraz remontów bieżących, w tym wymianę szklenia. Wiaty powinny być trwałe, odporne na wandalizm i łatwe do utrzymania w czystości, włączając możliwość czyszczenia ciśnieniowego.

Warunki przetargu

Jedynym kryterium oceny ofert jest cena. Otwarcie ofert zostało wyznaczone na dzień 7 października.




Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
przystanek
Warszawa
ZTM Warszawa
  • Michał Zbrowski – 09.10.2019

    Wiat przystankowych, czy może nośników reklamowych? 🤔

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.