TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Kluczbork wraca do gry o SDIP
- Opublikowano: 30.05.2019 16:30:12
Kluczbork wraca do gry o SDIP; fot. PKS Kluczbork

Powiat Kluczborski z ponownym przetargiem na System Dynamicznej Informacji Pasażerskiej.

Jest szansa na to, że dynamiczna informacja pasażerska w końcu dotrze do Kluczborka.

Powiat Kluczborski ogłosił ponowny przetarg, którego przedmiotem jest dostawa i wdrożenie systemu dynamicznej informacji pasażerskiej w czasie rzeczywistym na potrzeby transportu zbiorowego realizowanego przez operatora, tj. Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Kluczborku Sp. z o.o. w ramach projektu pod nazwą: "Realizacja strategii niskoemisyjnych na obszarze Subregionu Północnego Województwa Opolskiego" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020. Inwestycja ma zostać zrealizowana do 30 sierpnia 2019 roku.

Kluczborski SDIP

System dynamicznej informacji pasażerskiej powinien składać się z:

- panelu dyspozytorskiego: system powinien posiadać osobną część, moduł przeznaczony dla dyspozytorów operatora (panel dyspozytorski) służący do zarządzania SDIP. Ma być on dostępny na nieograniczonej liczbie stanowisk,

- strony internetowej: system powinien posiadać dedykowaną stronę internetową, na której będzie prezentowana dynamiczna informacja pasażerska, ale również ma zapewnić pasażerom dostęp do statycznego rozkładu jazdy przewoźnika. Strona internetowa ma być przystosowana do wyświetlania na urządzeniach mobilnych,

- aplikacji mobilnej: system powinien posiadać aplikację mobilną dla systemu Android niezależną od strony internetowej, na której będzie prezentowana dynamiczna informacja pasażerska. Aplikacja mobilna powinna dawać możliwość wyboru przystanku poprzez wpisanie ręcznie nazwy przystanku, zeskanowanie kodu QR lub wybranie przystanku z mapy przystanków obsługiwanych przez przewoźnika,

- aplikacji mobilnej dla kierowcy: system powinien posiadać aplikację mobilną dedykowaną dla kierowcy autobusu, która umożliwi śledzenie autobusu oraz wprowadzenie informacji o realizowanym zadaniu przewozowym niezbędnych do właściwej rejestracji realizacji zadania.

Ponadto, SDIP powinien posiadać możliwość współpracy z urządzeniami raportującymi, na stałe montowanymi w autobusach. Ma on być także zintegrowany z mapami google.pl oraz zapewnić prezentację informacji pasażerskiej na stronach map google.pl w sekcji odpowiadającej transportowi publicznemu. Dodatkowo system powinien umożliwiać podłączenie na dworcu autobusowym, przystankach i innych punktach dostępnych dla pasażera, tablic informacyjnych, telewizorów, wyświetlaczy itp., prezentujących połączenia rozkładowe dla danego punktu oraz punktualność autobusów realizujących określone zadanie przewozowe. W ramach tej części przetargu wykonawca będzie zobowiązany również do dostarczenia 60 sztuk nowych, identycznych urządzeń mobilnych (smartfonów) o przekątnej ekranu minimum 6 cali wraz z ładowarką samochodową (gniazdo zapalniczki samochodowej) na 12V oraz uchwytem do zamontowania na szybie autobusu. SDIP powinien zostać uruchomiony oraz utrzymywany na serwerach wykonawcy przez okres minimum 24 miesięcy od zakończenia prac wdrożeniowych i podpisania protokołu odbioru działającego systemu.

Warunki przetargu

Zamawiający określił termin otwarcia ofert na dzień 4 czerwca. Oferty oceniane będą z uwzględnieniem dwóch kryteriów: ceny (60%) i przedłużenia okresu utrzymania systemu na serwerach wykonawcy (40%).


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
SDIP
Kluczbork
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.