TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Kraków szuka firmy, która utrzyma tablice SDIP
TRANSINFO.PL - Opublikowano: 09.08.2019 15:30:10
Kraków szuka firmy, która utrzyma tablice SDIP

Kraków szuka firmy, która będzie utrzymywała tablice dynamicznej informacji pasażerskiej. W tym celu Zarząd Dróg Miasta Krakowa ogłosił przetarg nieograniczony.

Kraków szuka firmy, która będzie utrzymywała tablice dynamicznej informacji pasażerskiej. W tym celu Zarząd Dróg Miasta Krakowa ogłosił przetarg nieograniczony. 

Do zadań wybranej firmy ma należeć ogólnie ujmując, świadczenie usług utrzymania istniejących i zlokalizowanych na terenie miasta Krakowa urządzeń i sieci związanych z tablicami dynamicznej informacji pasażerskiej: tablic informacji dla pasażerów o rzeczywistym czasie przyjazdu pojazdu. Umowa będzie zawarta na okres 2 lat – a mianowicie od dnia 31 października 2019 roku do dnia 30 października 2021 roku.

Katalog prac utrzymaniowych
Do prac utrzymaniowych zamawiający zaliczył m.in.:

  • powiadamianie zamawiającego o stwierdzonych przez wykonawcę awariach, uszkodzeniach, które nie były przedmiotem zgłoszenia ze strony zamawiającego,
  • wykonywanie niezwłocznych napraw i usuwanie uszkodzeń stwierdzonych podczas przeglądów i konserwacji,
  • wykonywanie w ramach napraw i usuwania uszkodzeń, podmian uszkodzonych urządzeń na urządzenia rezerwowe,
  • przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń ze strony zamawiającego dotyczących wadliwej pracy przedmiotu zamówienia oraz wykonywanie prac utrzymaniowych we wszystkie dni tygodnia przez całą dobę,
  • przeprowadzanie okresowych przeglądów technicznych, kontroli technicznych i konserwacji przedmiotu zamówienia w ustalonych terminach,
  • przeprowadzenie kontroli poprawności funkcjonowania po naprawach i konserwacjach,
  • przeprowadzenie wszelkich innych przeglądów, obsług technicznych i kontroli poszczególnych składników SDIP,
  • powiadamianie określonych służb o usunięciu awarii, uszkodzeń i o przywróceniu tablic do normalnej pracy,
  • sporządzanie wymaganych przez zamawiającego protokołów, sprawozdań, raportów,
  • gromadzenie złomu powstałego z demontażu przedmiotu zamówienia,
  • utylizację nieprzydatnych składników systemu powstałych z demontaży z przedmiotu zamówienia,
  • likwidację skutków awarii, usterek lub uszkodzeń i szkód niezależnie od przyczyn ich powstania.

Czas reakcji obowiązujący wykonawcę
Naprawy awaryjne i likwidacje uszkodzeń powinny być podejmowane najpóźniej w ciągu godziny od zgłoszenia lub pozyskania wiadomości o uszkodzeniu lub o szkodzie. Muszą być one zakończone w ciągu:

  • 2 godzin – w przypadku podjęcia interwencji, pozyskania informacji dotyczących niesprawności, stosownego zabezpieczenia w przypadku stwarzania przez tablicę zagrożenia dla innych,
  • 10 godzin – usunięcie usterki – np. wymiana komputera, wymiana kontrolera matrycy LED, zasilacza, wymiana lub naprawa przycisku dla pieszych itp.
  • 48 godzin – w przypadku uszkodzenia kabla zasilającego, elementu łączności, wymiany szyby, wymiany całej tablicy, wymiany masztu itp.

Warunki przetargu
Zamawiający ustalił termin otwarcia ofert na dzień 14 sierpnia. Ich ocena nastąpi w oparciu o dwa kryteria: cenę (60%) , długość oferowanego okresu gwarancji jakości na dostarczony sprzęt (40%).


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
SDIP
ZDM Kraków
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.