TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

TELKOP będzie serwisował białostocki e-bilet
- Opublikowano: 09.10.2019 15:30:51
TELKOP będzie serwisował białostocki e-bilet

Białystok ma umowę na serwis pogwarancyjny biletu elektronicznego.

Białystok znalazł firmę, która będzie świadczyła usługi serwisu pogwarancyjnego dla systemu biletu elektronicznego. Jest nią: PHU TELKOP M. Lutyński, M. Lutyński s.c., a została ona wyłoniona w drodze przetargu nieograniczonego.

Miasto podpisało umowę z serwisantem w dniu 6 września. Od tego momentu firma przez 24 miesiące będzie wykonywać usługi na rzecz miasta. Wartość kontraktu to 280440,00 PLN.

Urządzenia systemu biletu elektronicznego objęte serwisem

Przedmiotem zawartej umowy jest świadczenie przez PHU TELKP na rzecz miasta usługi serwisu pogwarancyjnego dla systemu biletu elektronicznego zainstalowanego w autobusach białostockiej komunikacji miejskiej, serwisu infrastruktury transmisji danych na terenie zajezdni i serwisu tablic informacji pasażerskiej. W skład kompletu urządzeń systemu biletu elektronicznego w autobusie (który jest objęty usługą pogwarancyjną) wchodzą m.in.:

- autokomputer Synergy wraz z uchwytem,

- komplet anten: GPS i GSM oraz WiFi 5GHz,

- terminal TR01 (wyświetlacz z klawiaturą) wraz z przystawką (uchwytem) w kabinie kierowcy,

- kasowniki typu Camel CF24F wyposażone w kartę SAM kompatybilną z systemem biletu elektronicznego eksploatowanego w białostockiej komunikacji miejskiej wraz z uchwytami pionowymi i gniazdem typu MOLEX,

- okablowanie logiczno-zasilające.

W ramach umowy wykonawca ma utrzymywać również 12 tablic dynamicznej informacji pasażerskiej. Usługa działań serwisowych dotyczy wszystkich urządzeń w pojazdach zlokalizowanych w trzech spółkach KPK, KPKM i KZK obsługujących linie BKM. Do tych zasobów należy doliczyć 16 autokomputerów i 90 kasowników zmagazynowanych w firmie dotychczas serwisującej system. Liczba aktywnych kompletów urządzeń i samych kasowników w trakcie trwania usługi serwisu może zmieniać się w zakresie +/- 10% względem dotychczasowego stanu zainstalowanego w autobusach spółek komunikacyjnych.

Serwis, czyli…?

Wszelkie awarie mają być usuwane w zajezdni lub na pętli pomiędzy kolejnymi kursami autobusu na terenie miasta Białegostoku. Do zadań serwisowych systemu zainstalowanego w autobusach należą m.in.:

- diagnoza uszkodzenia,

- działania zmierzające do naprawy usterki,

- przynajmniej raz na 6 miesięcy - sprawdzenie funkcji dotyku we wszystkich aktywnych kasownikach
i jednocześnie przeprowadzenie czyszczenia ekranów i ramek wszystkich aktywnych kasowników celem podniesienia reakcji na dotyk,

- przynajmniej raz na 6 miesięcy - sprawdzenie działania funkcji transmisji GPRS we wszystkich aktywnych autokomputerach,

- przynajmniej raz na 3 tygodnie - sprawdzenie aktualności danych w aktywnych autokomputerach i kasownikach celem ustalenia sytuacji dotyczących braku łączności WiFi pojazdu z systemem zajezdniowym "FareOn" lub braku łączności kasownika z autokomputerem tudzież awarii programowej samego kasownika,

- przyjmowanie zgłoszeń od miasta w trybie: 24 godziny przez 7 dni w tygodniu.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
bilet
serwis
Białyastok
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.