TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Warszawski przetarg na e-papierowe rozkłady
- Opublikowano: 05.06.2019 16:30:02
Warszawski przetarg na e-papierowe rozkłady

Tramwaje Warszawskie chcą pilotażowo uruchomić e-papierowe rozkłady. Do 7 czerwca można składać oferty.

Tramwaje Warszawskie chcą pilotażowo uruchomić tablice SDIP wykonane w technologii papieru elektronicznego. Przewoźnik w trybie zapytania ofertowego szuka wykonawcy, który podejmie się realizacji tego zadania. Do 7 czerwca można składać oferty.

Zakres zamówienia

Zamówienie obejmuje zaprojektowanie, dostawę, instalację i uruchomienie 7 tablic Systemu Informacji Pasażerskiej, wykonanych w technologii papieru elektronicznego (e-papier) wraz z gwarancją przez okres 24 miesięcy.

Ponadto, firma która zdobędzie kontrakt stanie przed obowiązkiem uzgodnienia z zamawiającym założeń technicznych i funkcjonalnych wyświetlaczy oraz opracowania niezbędnego oprogramowania i projektów technicznych dla tablic.

Specyfikacja tablic

Wszystkie dostarczone tablice muszą być fabrycznie nowe, wykonane nie wcześniej niż w 2018 roku oraz muszą posiadać dokumenty dopuszczające do stosowania na terenie Polski. Wykonawca musi zainstalować tablice w tzw. bramie wiaty przystanku oraz dostosować je do infrastruktury zasilającej udostępnionej przez zamawiającego. Tablice mają mieć wymiary maksymalnie 55 mm grubości, 300 mm szerokości i 800 mm wysokości. Każda tablica musi być wyposażona w 4 mechaniczne przyciski służące do sterowania informacjami wyświetlanymi na ekranie rozkładu jazdy. Elektronika sterująca pracą tablicy oraz elementy wyświetlające informację muszą być umieszczone we wspólnym korpusie tablicy, wykonanym z materiałów wysokiej jakości, zapewniających zarówno bezpieczeństwo dostępu, jak i odporność na ewentualne akty wandalizmu. Tablice mają posiadać szyby ochronne i być zabezpieczone przed celowym ich odinstalowaniem przez osoby nieupoważnione.

Informacja na e-papierze

Na ekranach tablic muszą być wyświetlane następujące informacje:

  • - wszystkich dostępnych rozkładów linii komunikacyjnych organizowanych przez Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie na wybranym przystanku,

  • - możliwość zmiany wyświetlania treści za pomocą przycisków mechanicznych: wybrana linia, typ dnia (dzień powszedni, sobota, święta, itd.),

  • - możliwość podglądu przebiegu trasy całej linii (wszystkich przystanków na jakich zatrzymuje się linia wraz z ulicami oraz obiektami specjalnymi – np.: objazdy – wymaganymi przez zamawiającego),

  • - możliwość zmiany treści wyświetlanego obrazu na "informacje".

Co na ekranie?

Z kolei ekran systemu informacji pasażerskiej ma informować pasażerów o numerze linii, kierunku jazdy, o pojazdach niskopodłogowych w postaci piktogramu wózka inwalidzkiego umieszczonego w kolumnie z oznaczeniem kierunku, prognozie odjazdu - czas pozostały do odjazdu tramwaju, z dokładnością do jednej minuty, o typie prognozy – wyświetlenie znaku/ciągu znaków uzgodnionych z zamawiającym w przypadku wyświetlania prognozy, która nie jest oparta na rzeczywistej lokalizacji tramwaju danej linii, komunikatach specjalnych dotyczących wystąpienia sytuacji awaryjnej na trasie (np. awarii zasilania sieci trakcyjnej, zdarzeń z udziałem pojazdów, itp.) oraz innych zaprogramowanych do wyświetlania treściach.

Warunki zapytania

TW czeka na oferty zainteresowanych firm do 7 czerwca. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena.




Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
informacja
Tramwaje Warszawskie
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.