TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

WLT 2018: Podsumowanie linii 100 i T
TransInfo.pl - Opublikowano: 08.11.2018 19:00:31
WLT 2018: Sukces turystycznej linii 100

Warszawiacy w tegorocznym sezonie letnim chętnie korzystali z "ziemnej" części Warszawski Linii Turystycznych. Jednak w porównaniu z wodną ofertą to nisza WLT.

Warszawiacy w tegorocznym sezonie letnim chętnie korzystali z "ziemnej" części Warszawski Linii Turystycznych. Jednak w porównaniu z wodną ofertą to nisza WLT.

Autobusami linii 100 podróżowało niemal 7 tys. pasażerów, a tramwaje linii T przewiozły około 8,5 tys. osób.

Trasy obu linii zostały tak zaplanowane, żeby pasażerowie mijali najbardziej atrakcyjne punkty miasta.

Tramwaje linii T ruszały z placu G. Narutowicza i dalej kursowały m.in. Grójecką i Alejami Jerozolimskimi, Targową i Marszałkowską.

Z kolei autobusy linii 100 jeździły z przystanku Centrum, a potem m.in. ulicami Królewską, Okopową, mostem Śląsko-Dąbrowskim, Łazienkowską. Z okien autobusu można było podziwiać m.in. plac Trzech Krzyży, PGE Stadion Narodowy, Multimedialny Park Fontann. Łatwo i szybko można było dotrzeć do Muzeum Powstania Warszawskiego, na Stare Miasto czy do Muzeum Polin.

Przy okazji starsi pasażerowie mogli sobie przypomnieć, a młodsi dowiedzieć się, jak podróżowało się po Warszawie w przeszłości. Obie linie były obsługiwane zabytkowym taborem. Na linii 100 kursowały: Jelcz 043 nazywany "ogórkiem" oraz Ikarus 260, a na linii T można było spotkać wagony typu 13N, 102N i 105N oraz wagon promocyjny Tramwajów Warszawskich. W role konduktorów wcielali się członkowie Klubu Miłośników Komunikacji Miejskiej.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
linia sezonowa
oldtimer
WLT
ZTM Warszawa
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.